Οδηγιες επιστροφης
Σε περιπτωση επιστροφης του προϊοντος χωρις να γινει καποια αλλαγη η αλλη επιπλεον αγορα, τα εξοδα επιστροφης επιβαρυνουν τον πελατη. Εαν ο πελατης θελει μπορει να χρησιμοποιησει για διευκολυνση του την δικια μας courier, ,με δικη μας επιβαρυνση, στη περιπτωση αυτη αφαιρουνται, απο το ποσο επιστροφης τα εξοδα αποστολης. Επιστροφες δεκτες εφοσον το προϊον παραδοθει στην courier, αποκτωντας αριθμο αποστολης προς επιστροφη , το αργοτερο 3 ημερολογιακες ημερες (72 ωρες) απο την ημερομηνια που το παραλαβατε απο την courier.
Σε περιπτωση αλλαγης στην αλλαγη ο πελατης χρεωνεται τα μεταφορικα.
Αλλαγη προϊοντων που ειναι σε προσφορα ( δηλαδη σε εκπτωση απο 30% και ανω) τα μεταφορικα επιβαρυνουν τον πελατη .
Αλλαγη μεγεθους
Τα προϊοντα μπορουν να ανταλλασσονται μονο οταν ενα διαφορετικο μεγεθος η ενα διαφορετικο χρωμα απο τον ιδιο κωδικο προϊοντος ειναι διαθεσιμο.
Πιστωση του λογαριασμου σας
Μολις ολοκληρωθει η επεξεργασια της επιστροφης,το ποσο πιστωνεται στο λογαριασμο πελατη στο api-d.gr.
Η πιστωση: (α). Μπορει να χρησιμοποιηθει για την επομενη αγορα σας στο api-d.gr. (β). Μπορει να χρησιμοποιηθει μονο μια φορα σε μια μελλοντικη παραγγελια εντος ενος μηνος απο την επιστροφη. (γ). Δεν ειναι σωρευτικη με αλλες πιστωσεις του καταστηματος. Πρεπει να χρησιμοποιηθει στο συνολο της σε μια αγορα που ειναι ειτε ιση η μεγαλυτερη απο την αξια της.
Επιστροφη χρηματων
Οι επιστροφες θα πραγματοποιουνται το ταχυτερο απο τη στιγμη που εχουν επιστρεψει τα προϊοντα, εχουν ελεγχθει και εγιναν αποδεκτα απο το api-d.gr. Για παραγγελιες που πληρωνονται μεσω πιστωτικης καρτας, το ποσο επιστροφης θα ειναι διαθεσιμο στους πελατες σε περιπου 10 ημερες και θα εμφανιστει στον επομενο λογαριασμο της πιστωτικης τους καρτας.Ο χρονος επεξεργασιας μπορει να διαφερει αναλογα με την εταιρεια της πιστωτικης καρτας.Παραγγελιες που πληρωνονται με τραπεζικο εμβασμα, πρεπει να επιστρεφονται στον αρχικο λογαριασμο.Στην επιστροφη χρηματων, ο πελατης χρεωνεται τα εξοδα μεταφορας των προϊοντων.
Οροι και Προϋποθεσεις
Η ετικετα ασφαλειας θα πρεπει να ειναι ακομα αθικτη και κολλημενη στα προϊοντα. Τα προϊοντα δεν πρεπει να εχουν φορεθει, πλυθει η τροποποιηθει με οποιονδηποτε τροπο, και δεν πρεπει να παρουσιαζουν σημαδια χρησης.Οι σολες υποδηματων πρεπει να ειναι σε αριστη κατασταση και να μην εχουν κανενα σημαδι. Τα προϊοντα πρεπει να επιστραφουν με ολες τις αρχικες ετικετες, συσκευασιες και αλλα εξαρτηματα (σακουλες, κρεμαστρες, θηκες κλπ) που παρεληφθησαν. Παπουτσια και αλλα αξεσουαρ θα πρεπει να επιστραφουν με τα αρχικα κουτια τους, τα οποια δεν πρεπει να καταστραφουν η να τροποποιηθουν η να χρησιμοποιηθουν ως εξωτερικο κιβωτιο για την αποστολη. Τα προιοντα πρεπει να ειναι συσκευασμενα στη συσκευασια που παρεληφθησαν.Συμπεριλαβετε την πρωτοτυπη αποδειξη/τιμολογιο μαζι με το επιστρεφομενο πακετο. Σε περιπτωση ελαττωματικου η προβληματικου εμπορευματος, πρεπει να ακολουθησετε τις παραπανω οδηγιες.Το api-d.gr διατηρει το δικαιωμα να ζητησει να αποστειλετε φωτογραφια σχετικη με το ελαττωμα η το προβλημα των εμπορευματων πριν απο την εγκριση της επιστροφης. Οπου ειναι εφικτο, το api-d θα προβει σε επιδιορθωση του ελαττωματικου προϊοντος. Προϊοντα που εχουν οποιοδηποτε σημαδι χρησης η φθορας θα πρεπει να επιστραφουν στον πελατη. Το api-d.gr διατηρει το δικαιωμα να αρνηθει επιστροφη προϊοντος που δεν ειναι εγκεκριμενη η δεν αποστελλεται συμφωνα με την πολιτικη επιστροφης που περιγραφεται παραπανω. Σε περιπτωση μη εγκεκριμενων η επιστροφων εκτος της ενδεδειγμενης διαδικασιας , τα εμπορευματα θα επιστρεφονται στον πελατη στη διευθυνση αποστολης που αναφερεται στην αρχικη παραγγελια. Αν μια μη εγκεκριμενη επιστροφη γινεται αποδεκτη, το api-d.gr θα αφαιρεσει ενα 10% της αξιας της συναλλαγης για την αμοιβη των διοικητικων εξοδων. Για καθε ζητημα που δεν αναφερεται ρητα, υπερισχυει ο ευρωπαϊκος κανονισμος που αφορα τις πωλησεις εξ αποστασεως .